Kontakta oss

Öppettider Kontor
Mån-Tors: 09.00-16.30
Fredagar: 09.30-16.30
Lunchstängt: 12.00-13.00
Adress
Limhamnsvägen 128
216 12 Limhamn

Beredskapstelefon

För Assistenter/Uppdragsgivare:
Gäller det något akut som inte kan vänta till ordinarie telefontid ring vår beredskapstelefon på 0709-48 12 17.
Numret kan också användas under kontorets lunchstängt.

Mellan kl. 22.00 och 06.00 får beredskapen endast kontaktas vid en akut situation under pågående arbetspass. Är du hemma och blir sjuk under denna tid behöver du vänta med att sjukanmäla dig till kl 06.00.
Vi försöker alltid svara direkt, men ibland är vi redan upptagna i samtal. Får du inget svar kan det även bero på tekniska problem, vi ber dig då att ringa igen 5-10 minuter senare.

Kontorspersonal

Anders Persson
VD

040 - 16 76 54

anders@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig

Som VD ansvarar jag övergripande för verksamheten. Jag arbetar i ett nära samarbete med ägare (Anneli Wahlberg), ledningsgrupp och kontorspersonal, och har ofta värdefulla kontakter med våra uppdragsgivare och personliga assistenter. I olika sammanhang, såsom KFOs branschkommitté för personlig assistans, representerar och förespråkar jag Sydassistans värdegrundsbaserade inställning till personlig assistans. På Sydassistans har jag, i varierande roller, arbetat sedan 2002.

Heléne Hellman
Kontorschef / Uppdragsansvarig

040 - 16 76 46

helene@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig

Som kontorschef arbetar jag för att utveckla en korrekt och smidig administration av assistansen. Jag representerar också Sydassistans genom föreläsningar och marknadsföring, samt arbetar internt i ledningsgruppen. Som uppdragsansvarig hanterar jag assistansen hos ett antal av våra uppdragsgivare, genom ett tätt samarbete med uppdragsgivare, anhöriga och assistenter. Jag har en lång erfarenhet av LSS-verksamhet, på Sydassistans har jag arbetat sedan 2007.

Angela Bejmo
Uppdragschef

040 - 16 76 42

angela@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig

Som uppdragschef har jag utöver mina ”egna” uppdrag ett övergripande ansvar för våra assistansuppdrag och en plats i Sydassistans ledningsgrupp. Jag har arbetat på Sydassistans sedan 1998 i rollen som uppdragsansvarig och har under åren samlat på mig en mängd erfarenhet som jag gärna delar med mig av till uppdragsgivare som vill ha stöd i sina kontakter kring assistansbeslut. Tidigare har jag arbetat på gruppbostad och LVU-hem.

Miriam Andrée
Uppdragsansvarig

040 - 16 76 45

miriam@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig

Min ambition med att jobba som uppdragsansvarig är att möta varje person utifrån dess egna förutsättningar, både när det gäller den som får assistansen och den som utför den. Variationen av glädje och engagemang är viktig för mig i mitt arbete. Jag har lång erfarenhet av att jobba med personer med funktionsvariationer både som boendestödjare och gruppchef inom LSS världen.

Anna Werder
Uppdragsansvarig

040 - 16 76 56

anna@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig

Med en historia sedan 2010 i olika typer av LSS verksamheter som både boendestödjare och samordnare har jag många erfarenheter att dra nytta av i min tjänst som uppdragsansvarig. I min ryggsäck bär jag främst en bred kunskap om tydliggörande pedagogik och arbetsrätt.

Anders Bundy
Ekonomiansvarig

040 - 16 76 50

anders.bundy@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig

I mitt arbete som ekonomiansvarig så är min främsta uppgift att ekonomiavdelningen sköts på ett bra sätt och att vi ger bästa support till övriga som arbetar på Sydassistans. . Jag har arbetat som controller och ekonomichef tidigare.

Susanne Lanker
Ekonomiassistent

040 - 16 76 51

susanne@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig

Som ekonomiassistent sköter jag den löpande bokföringen. Jag har över tjugo års erfarenhet av ekonomi och jobbat inom flera branscher, alltifrån konfektyr- till teknikkonsultbolag.

Marie Hjertqvist
Kontorsassistent

040 - 16 05 00

marie@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig

Som kontorsassistent ansvarar jag bland mycket annat för reception och telefonväxel samt viss personalbemanning. Det är också jag som sköter administrationen och det praktiska kring våra utbildningar. Ni träffar mig också på våra olika interna och externa events. Jag har tidigare arbetat med administration på ett personalintensivt företag.

Jennifer Ekberg
HR-administratör

040 - 16 76 53

jennifer@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig

Som kontorsassistent ansvarar jag bland mycket annat för reception och telefonväxel samt viss personalbemanning. Det är också jag som sköter administrationen och det praktiska kring våra utbildningar. Ni träffar mig också på våra olika interna och externa events.

Ina Villadsen
Personaladministratör

040 - 16 05 00

ina@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig
Nikki Söderberg
Personaladministratör

040 - 16 05 00

nikki@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig
Louise Ask
Beredskap

040 - 16 05 00

louise@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig
Nada Ahmed
Beredskap

040 - 16 05 00

nada@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig
Katja Nilsson
Uppdragsansvarig

040 - 16 76 43

katja@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig
Ellinor Wahlberg
Administratör

040 - 16 76 58

ellinor@sydassistans.se

Läs mer

arrow icon
Om mig
© Sydassistans AB 2022. All rights reserved.